Ruilen & retourneren

Wij helpen je graag verder.

Voor je bestelling bij onze SNEAKERS webshop geldt een bedenktermijn van 100 dagen vanaf het moment dat de bestelling is geleverd. Binnen de bedenktermijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. 

Heb je een aankoop gedaan in één van onze winkels en wil je deze ruilen/retourneren? Dan kun je met je aankoop en de aankoop bon binnen 14 dagen terug naar de winkel. Het is niet mogelijk om een winkel aankoop te retourneren naar de webshop, wij kunnen deze helaas niet in behandeling nemen.

RETOURNEREN

Indien je een artikel wilt retourneren, kun je jouw bestelling kosteloos retourneren via een DHL Parcelshop bij jouw in de buurt. Zorg er voor dat de items ongedragen, in originele staat en in de fabrieksverpakking naar ons worden geretourneerd. 
* Bewaar het verzendbewijs zodat je te allen tijde kunt aantonen dat jouw bestelling naar ons is geretourneerd. 

Tip: pas en probeer de sneakers eerst binnenhuis om gebruikssporen te voorkomen. 

SCHOENENDOOS

* Geretourneerde sneakers worden alleen geaccepteerd in de originele en onbeschadigde doos. 

VERZENDZAK

De verzendzak dient te worden hergebruikt voor de retourzending. Heb je meerdere artikelen besteld? Voeg alle te retourneren artikelen samen in één verzendzak en gebruik één retourlabel. Op de verzendzak zit in een plakstrip welke kan worden gebruikt om deze opnieuw af te sluiten. Bij de bestelling is een gratis retourlabel bijgeleverd welke op de voorzijde van het te retourneren pakket dient te worden gevestigd. 

RETOUR AANMELDEN 

Via jouw SNEAKERS account kun je je retour aanmelden. Beschik jij nog niet over een SNEAKERS account dan kun je jouw retour via het ''retourcontact'' aanmelden: www.sneakersstores.be/contact/ Gelieve alle informatie volledig in te vullen zodat jouw retourzending optimaal kan worden verwerkt. Nadat jouw retour is verwerkt ontvang je een bevestigingsmail. 

BPOST LOCATIE BIJ JOU IN DE BUURT 

Indien je een artikel wilt retourneren, kun je het pakket kosteloos retourneren bij de dichtstbijzijnde BPOST locatie. Zorg ervoor dat je het ontvangstbewijs (e-mail of SMS) na aflevering bewaart.  

- Klik hier voor een BPOST locatie in België.

RUILEN

VERKEERDE MAAT 

Ruilen voor een andere maat is mogelijk. Hiervoor zijn twee opties:

1) Bestel de juiste maat via onze webshop (betaal mogelijk via AfterPay) en stuur de verkeerde maat retour. De juiste maat wordt direct verstuurd. Wij storten (na ontvangst) het aankoopbedrag inclusief verzendkosten van de verkeerde maat direct terug op je rekening (bij betaling via AfterPay zal het bedrag worden gecrediteerd op je factuur).  

2) Vermeld bij het aanmelden van je retour dat je het artikel wilt ruilen voor de juiste maat.

Nadat jouw retourzending is verwerkt ontvang je een bevestiging vanuit onze klantenservice en wordt het aankoopbedrag direct op jouw rekening teruggestort.