FAQ

Het kan maximaal een uur duren voordat je de orderbevestiging van je bestelling ontvangt. Controleer ook de spam of ongewenst box van je e-mail account. Het kan zijn dat de orderbevestiging daarin terecht is gekomen. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op, wij controleren graag of je bestelling is ontvangen en sturen je de orderbevestiging alsnog toe.

Bij het plaatsen van je bestelling, zijn er verschillende betaal mogelijkheden. Als je de bestelling achteraf wilt betalen, kun je kiezen voor Afterpay. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een digitale rekening van Afterpay, welke je binnen 14 dagen dient te voldoen. Als het artikel niet naar wens is, kun je deze naar ons retour sturen. De Afterpay rekening zal komen te vervallen. 

Het kan tot twee werkdagen duren voordat de track & trace link actief is. Tot die tijd zal de link niet beschikbaar zijn. Zodra je pakket bij DHL in het depot is gescand, kun je het verloop van de levering gaan volgen.

Staat je schoenmaat niet meer in de lijst bij het artikel? Dan is deze maat helaas niet meer voorradig in onze webshop. Neem contact op met een SNEAKERS winkel bij je in de buurt, het is mogelijk dat zij de maat nog wel beschikbaar hebben. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, wij controleren graag de voorraad in onze winkels voor je!

Het retourformulier kun je vinden op de plastic verpakking die om de schoenendoos heen zit. Op deze verpakking is een doorzichtige envelop geplakt, deze kun je openmaken. In de envelop zit de pakbon van je bestelling, op de achterkant van de pakbon staat het retourformulier en etiket afgedrukt. Hiermee kun je de bestelling kosteloos retour sturen via een DHL Servicepoint.

De Europese Commisie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten. Dit platform kun je vinden via deze link. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure

Krijg je bij het plaatsen van je bestelling, of bij het voldoen van de betaling, een foutmelding? Dan kan het zijn dat de bestelling niet goed is verwerkt. Indien het bedrag van je rekening is afgeschreven en je een orderbevestiging ontvangt, kun je er van uit gaan dat je bestelling in goede orde is verwerkt. Is het bedrag niet afgeschreven en heb je (binnen een uur) geen orderbevestiging ontvangen? Plaats dan je bestelling opnieuw.

Afterpay hanteert diverse criteria om je betaling te accepteren of afwijzen. Als je bestelling met Afterpay wordt afgewezen, adviseren wij om contact op te nemen met  Afterpay. Natuurlijk kun je ook voor een andere betaal mogelijkheid, zoals iDeal of Creditcard, kiezen

Indien je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze binnen één tot twee werkdagen in huis verwachten.

Indien je het bestelde artikel wilt retourneren, kun je deze kosteloos naar ons retour sturen. Volg de procedure voor het retourneren van je bestelling. Wil je de bestelling ruilen? Wij adviseren in dat geval om alvast de juiste maat te bestellen. Deze staat dan voor je in reservering en kun je binnen één tot twee werkdagen weer in huis verwachten. Zodra de retourzending van de verkeerde maat is ontvangen, zal hiervan het bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) binnen een week weer op je rekening staan. Heb je met Afterpay betaald? Dan zal deze rekening komen te vervallen.

Wij zijn regelmatig op zoek naar influencers om mee samen te werken. Lijkt dit je leuk? Stuur ons dan een e-mail bericht met een link naar je social media kanalen. Je kunt je e-mail sturen naar webshop@sneakers.nl . 

Je hebt van ons een e-mail bericht ontvangen met daarin de melding dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is natuurlijk geen leuk nieuws en wij doen er dan ook alles aan om je zo snel als mogelijk meer duidelijkheid te geven. Binnen drie werkdagen stellen wij je per e-mail op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling.

 

Wij doen ons best om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Gewoonlijk zal het bedrag binnen een week worden teruggestort op je rekening. Zodra je de bestelling via een DHL servicepoint retour hebt gestuurd, zal je bestelling binnen drie werkdagen bij ons binnen komen. Hierna verwerken wij binnen drie werkdagen de retourzending, je ontvangt een e-mail bevestiging als het pakket is verwerkt. Hierna zal het bedrag binnen twee werkdagen worden bijgeschreven op je rekening.

Het omruilen of retourneren van je bestelling in één onze winkels is helaas niet mogelijk. 

Indien je gekochte product een klacht vertoont kun je per e-mail contact met ons opnemen. Graag ontvangen wij foto's van de klacht, een toelichting hierop en je ordernummer. Indien je klacht binnen de garantietermijn van 6 maanden valt en gegrond is, doen wij ons best om het probleem naar wens op te lossen.