- Veelgestelde vragen
- Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
Op deze pagina vind je een overzicht met de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Zo vind je snel het antwoord op je vraag. Staat jouw specifieke vraag er toch niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
1. Bestellen
2. Betaling
3. Levering
4. Producten
5. Overige vragen
BESTELLEN
1. IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST, MAAR NOG GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN.
Het kan maximaal een uur duren voordat je de orderbevestiging van je bestelling ontvangt. Controleer ook de spam of ongewenst box van je e-mail account. Het kan zijn dat de orderbevestiging daarin terecht is gekomen. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op, wij controleren graag of je bestelling is ontvangen en sturen je de orderbevestiging alsnog toe.
2. BIJ HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING, KREEG IK EEN FOUTMELDING.
Krijg je bij het plaatsen van je bestelling, of bij het voldoen van de betaling, een foutmelding? Dan kan het zijn dat de bestelling niet goed is verwerkt. Indien het bedrag van je rekening is afgeschreven en je een orderbevestiging ontvangt, kun je er van uit gaan dat je bestelling in goede orde is verwerkt. Is het bedrag niet afgeschreven en heb je (binnen een uur) geen orderbevestiging ontvangen? Plaats dan je bestelling opnieuw.
BETALING
3. IS HET MOGELIJK OM EEN SNEAKERS GIFTCARD TE VERZILVEREN OP DE WEBSHOP?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om de Giftcard op de webshop te verzilveren. Dit kan enkel bij onze winkels. Bekijk het overzicht van alle SNEAKERS winkels en vindt jouw dichtstbijzijnde filiaal.
LEVERING
1. DE TRACK & TRACE LINK VAN MIJN BESTELLING WERKT NIET.
Het kan één tot drie werkdagen duren voordat de track & trace link actief is. Tot die tijd zal de link niet beschikbaar zijn. Zodra je pakket bij DHL in het depot is gescand, kun je het verloop van de levering gaan volgen.
2. WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Indien je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze binnen één tot drie werkdagen in huis verwachten. De levertijd is afhankelijk van de voorraad van de bestelde schoenen
3. MIJN BESTELLING IS VERTRAAGD. WAT NU?
Je hebt van ons een e-mail bericht ontvangen met daarin de melding dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is natuurlijk geen leuk nieuws en wij doen er dan ook alles aan om je zo snel als mogelijk meer duidelijkheid te geven. Binnen drie werkdagen stellen wij je per e-mail op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling. De vertraging kan verschillende redenen hebben:
- Het bestelde artikel is niet voorradig. Wij doen ons best om je bestelling via één van onze winkels te leveren.
- Het bestelde product voldoet niet aan onze kwaliteitseisen. Denk aan een verkleuring, een onpaar of productiefout. Op dat moment raadplegen we de winkelvoorraden om alsnog een kwalitatief hoogwaardig product te leveren.
- Het bestelde product is volledig uitverkocht. We zijn genoodzaakt de bestelling te annuleren. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag binnen twee werkdagen terug op je rekening.
PRODUCTEN
1. MIJN SCHOENMAAT IS NIET BESCHIKBAAR.
Staat je schoenmaat niet meer in de lijst bij het artikel? Dan is deze maat helaas niet meer voorradig in onze webshop. Neem contact op met een SNEAKERS winkel bij je in de buurt, het is mogelijk dat zij de maat nog wel beschikbaar hebben. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, wij controleren graag de voorraad in onze winkels voor je!
2. WELKE MAAT HEB IK NODIG?
Wij geven bij elke schoen een goed maatadvies. Klik hiervoor op het artikel, boven de beschikbare maten staat het maatadvies weergegeven. Twijfel je tussen twee maten? Ga dan naar onze pagina voor maatadvies. Natuurlijk ben je ook altijd welkom in één van onze winkels, of kun je contact opnemen met onze klantenservice.
OVERIGE VRAGEN
1. MIJN AANKOOP VERTOONT EEN KLACHT.
Indien je gekochte product een klacht vertoont kun je per e-mail contact met ons opnemen. Graag ontvangen wij foto's van de klacht, een toelichting hierop en je ordernummer. Indien je klacht binnen de garantietermijn van 6 maanden valt en gegrond is, doen wij ons best om het probleem naar wens op te lossen.
2. GESCHILLENBESLECHTING
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten. Dit platform kun je vinden via deze link. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
3. KAN IK ALS INFLUENCER JULLIE ARTIKELEN PROMOTEN?
Wij zijn regelmatig op zoek naar influencers om mee samen te werken. Lijkt dit je leuk? Stuur ons dan een e-mail bericht met een link naar je social media kanalen. Je kunt je e-mail sturen naar klantenservice@sneakers.nl.